top of page

Als copywriter help ik bedrijven met passende teksten. Dat kan alle zijn: van achtergrondverhalen tot interviews of pakkende social content.  

Funda

Trouwe klanten zijn de leukste klanten. Voor funda (inderdaad, met een kleine f) schrijf ik al een jaar of zes 

Als ik vertel dat ik voor funda schrijf, krijg ik 99% van de tijd te horen: jij schrijft zeker die teksten bij de huizen? Nee, die teksten worden geschreven door makelaars. Ik schrijf op mijn beurt achtergrondverhalen voor consumenten, makelaars en vastgoedprofessionals (B2C en B2B). Van het kopen van je eerste huis in coronatijd tot interviews met makelaars over de toegevoegde waarde van video en de krapte op de markt. Ook ben ik verantwoordelijk voor content op landingspagina's (zoals die van de Waardecheck), social media (Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn), interne communicatie en vrijwel alle vacatureteksten.

funda logo.png
gemeente amsterdam.png

Wat zou jij doen met €500.000? Die vraag kregen de inwoners van stadsdeel Slotermeer Noordoost​ in het kader van het Buurtbudget. Maar liefst 103 buurtbewoners leverden een plan in, 13 plannen worden de komende tijd daadwerkelijk uitgevoerd. Ik help mee met de interne en externe communicatie rondom het Buurtbudget in de vorm van verslagen en interviews over de belangrijke momenten van het project.

bottom of page